18 Ağustos 2010 Çarşamba

16 Ağustos etkinliğimiz

Aslında nerden başlıyacağımı ne yapacağımı tam olarak bilemiyorum. Şuana kadar yaptıklarımı mı anlatsam yoksa şimdi yaptıklarımı mı? Bir günde bile neler yapıyor bu minik kız. Ne kadar çok değişiyor. 20 ayda okadar çok yol aldık ki... Hepsi fotoğraflı.  Ama hiç yazmadım  nedense.  Şimdi keşke yazsaydım diyorum . En azından şimdi daha kolay olurdu. İlerde küçük kızım bu sayfalara baktığında neler hissedicek  acaba. Anne! Neden doğduğumdan beri yapmadın der mi? Ya da ne gerek var? Olsun genede çok geç kalmış sayılmam en azından bundan sonrası için. 
                                            2 gün önce yaptıklarımız, yazmaya vaktim kalmamıştı.
EŞLEŞTİRME KARTLARI İLE OYUN

İLK YIRTMA YAPIŞTIRMA ETKİNLİĞİMİZ

Kağıtları ben yırttım o yapıştırdı. elişi kağıdı olduğu için yırtamadı.

Tabi biraz yardımım oldu boşlukları doldurması konusunda.
 

Hiç yorum yok: