19 Ağustos 2010 Perşembe

DEFNE VE KUŞ SEVGİSİ

Defne her zaman ki gibi sabah 7 de uyandı. Gece uykuları malum zaten. 20 aylık oldu hala 2-3 defa kalkıyor ve uzun süre uyumuyor. Önceki haline bakınca şükrediyorum aslında. Daha 1 ay öncesine kadar sabaha kadar 10 defa kalıyorduk. Aslında uyumuyorduk desem yeridir. Üstelik  bir çığlıkla uyanıyor, ağlıyor ve susturamıyorduk. Açıkçası memeden kesince biraz daha rahat ettik galiba. Ama hala bu kadar çok kalkması ve zor uyuması normal mi acaba. Çevreme bakıyorum. Yeni doğmuş bebekler bile 2-3 defa kalkıyor. Biz defne yeni doğduğu günlerde nerdeyse hiç uyumuyorduk. Yarım saatte bir kalkıyordu. Doğduğu  gece bütün hastene başımıza toplandı. Zaten karnımdayken belliydi. Son 3 ay gece dörtte uyanıyordum ve bir daha uyku yok. Kısacası benim kızım tam bir uyku düşmanı. 
Acaba diyorum. Anne bütün zamanımı seninle geçirmek istiyorum. uymaya gerek yok mesajını mı veriyor bana.
     Neyse konumuza döneyim. Sabah kalkınca hadi bahçeye indireyim seni dedim. O arada karga gördü. ekmek deyince...
Ben sürekli cam kenarına ekmek parçaları koyuyorum. Kuşlar, kargalar sürekli geliyor. Defne de alıştı tabi. Bizde evdeki bayat ekmekleri aldık bahçeye indik. Defne ekmekleri koparıp parmaklıkların kenarına koydu.Sonra parka gitik.  yarım saat sonra baktığımızda  bir tane kırıntı bile yoktu.
Bu işin kötü yanı ekmek yemek istemeyince kuşlara ver diyor  :))

Hiç yorum yok: