17 Ağustos 2010 Salı

DEFNE VE TATİL
Bu sene cesaret edip tatile çıkalım dedik( 1 ay önce). Aslında nasıl olacağını tahmin ediyorduk. Çünkü Defne zor bir çocuk. Yemek sorun,uyku sorun,insanlarla iletişim sorun... Bunlara rağmaen Ölüdeniz'e gittik.
Öncelikle ölü deniz anlatılanlar kadar  da güzel gelmedi bana. Denizi temiz fakat birden derinleşiyor. İyi bir yüzücü değilseniz küçük bir alanda yüzmek zorundasınız. Üstelik çok kalbalık. Açıkçası beğenmedim. Ben daha sakin yerleri seviyorum üstelik burada o kadar çok turist var ki inanın Türkseniz sizinle ilgilenmiyorlar. Yani asıl yabancı sizsiniz..
Neyse benim tatlı kızım 3 gün boyunca süt haricinde hiç bir şey yiyip içmedi. Tabi dönüşte kabız oldu.
İlk gün ne denizden ne de havuzdan çıkarabildik. Feryat figan akşam odaya zor götürdük. Sonraki günlerde ise denize gittik fakat bir türlü memnun edemedik. Malesef çocuk havuzunun dışına çıkmadı. Üstelik beni de başından ayırmadı. Yani bende bütün gün çocuk havuzunda çocuklarla beraberdim. Çıktığım anda bizimki başladı ağlamaya. Bütün otel bizi tanıdı. Defne sayesinde.
İşte böyle bir tatildi.  Bir daha defneyle tatile nasıl cesaret ederiz bilmiyorum. umarım o eğlenmiştir.

Hiç yorum yok: