3 Eylül 2010 Cuma

Defne'ye her tv açtığımda vicdan azabı çekiyorum. Ona git başımdan der gibi hissediyorum. Hayatım boyunca hep tv ye karşı durdum. Çevremdekiler tv deki abuk subuk şeylerden bahsettiklerinde "bilmiyorum" cevabını verince bana uzaylıymışım gibi baktılar. İzlediğim zamanlar oluyor. Fakat izlerken biraz daha seçici olmaya çalışıyorum. Neyi seçiyorsam, kötünün içinden az kötü olanı işte. Defne'ye de mümkün olduğu kadar az seyrettiriyorum. Sevdiği bir iki çizgifilm var  onları seyrediyor. Bu da günde 1 saatimizi alıyor. O varken kesinlikle çocuk kanalı dışında başka kanal izlettirmiyorum. Bir kere öyle bir hata yaptım. Açtığım Kanalda adam ölüyor ve doktorlar onu kurtarmaya çalışıyordu. Tabi telaşlı bir ortam olunca Defne korktu.                                                  Tv'nin olumsuz yönleri anlatmakla bitmez. Öyle bir şey de yapmıycağım.Evet olumlu yönlerini de biliyorum. Ama malesef olumsuz yönleri olumluyu o kadar çok bastırıyorki olumlu yönleri kaybolmuş.  Bizler bir bireyiz ve başkalarının hayatını değil kendi haytımızı yaşamalıyız.Hepimiz birer beyne sahibiz. Herşeyi kendimiz öğrenebiliriz. Başkalarının söylemesine gerek yok.

1 yorum:

sema dedi ki...

bende aynı sizin gibi düşünüyorum bazı kanallar uygun fakat geçenlerde 25.kare diye bi şey öğrendim(bilinç altına mesaj)kötü bişey mi iyisi nasıl olur bilemiyorum ama insan oğlu hep kötüye çalışır aklı isersen facebook a yaz 25.kare belki bilginiz vardır.benim nasıl dünya başıma yıkıldı.:(( bakarsan bana da dön olurmu