22 Eylül 2010 Çarşamba

KOKOŞ DEFNE

Defne büyüyünce ne yapıcam bilmiyorum. Şimdiden ne sağlam kolyem kaldı, ne rujum. Aylardır kolyelerim ellerinde geziyor. Önce parfümlere taktı,yarısının kapağı yok şimdi.Sonra ojelere taktı. Bir iki aydır rujlar elden gitti. En son aykkabılara geldik, yakında onlarında topukları yok olacak.Kolundaki çanta ise bakıcımızın hediyesi. Pek şık. İçinde kızımın rujları ve ojesi var. Napalım bütün rujlar ziyan olmadan birkaçını koyduk içine. Ya ruj sürüşüne ne demeli. Duduklar süper.
Hiç bana çekmemiş. Ben süslenmeyi sevmem ya da çok bakımlı değilimdir. Kendimle uğraşmaktan hoşlanmam. Özenip kremler alırım. Sonra bir bakarım son kullanma tarihi geçmiş. Bu kız kime çekti bilmiyorum. ilerde beni de beğenmez. Aslında kokoş bir kız olsun istiyorum. Hep beğenmişidir bakımlı kadınları, şıkır şıkır giyinenleri. Başkalarında severim ama kendime gelince siyah rengin dışına pek çıkamam. O yüzden galiba Defne okula giderken giydiklerim beğenmiyor "çıkay munu, beğenmedim" diyor. Bugün açık renk birşey giydim eve gelince "güzel olmuş" dedi.
 Bu aralar böyle aslında bütün kıyafetlerime,evdeki değişikliklere yorum yapıyor. Bir yere giderken giydiklerime yada evde değişik bir şey giysem beğenince güzel olmuş, cicik elbise diyor, beğenmezse çıkay munu diye ara ara söyleniyor. Kendisine zaten isteği dışında hiç bir şey giydiremiyorum. Giydirmek zorunda olduklarımda ise önce konuşup ikna ediyorum,sonra giyiyor. Şimdilik çıkarmayı bilmiyor. Bir öğrense hiç giydiremiyeceğim.
Posted by Picasa

2 yorum:

sevda dedi ki...

canım.harika birşey yapmışsın.tebrik ediyorum.kızını ve seni çokkkça öpüyorum.bana ve kızıma da fikirler vereceksin sen .
sevda

defne naz dedi ki...

Canı arkadaşım, teşekkür ederim. Her zaman yanımda olduğun için. Pek beceremesemde elimden geleni yapmaya çalışıyorum. Bende Neva'yı ve seni kocaman öpüyorum