1 Kasım 2010 Pazartesi

Büyük Ada gezintimiz

Kaçma benden sadece sevicem seni diyorum. Anne kaçmasınlar... Diyerek bütün ada kedi ve köpeklerinin peşinden gittik.



Ne güzel bu sokaklar arabalar yok, özgürce ordan oraya koşuşturuyorum.
Geçtiğimiz hafta sonu havanın güzel olmasını fırsat bilerek Büyük Ada'ya gidelim dedik. Hem Defne ilk defa vapura binmiş olur hem trafiğin olmadığı sokaklarda koşoşur  ve böylece değişiklik olur dedik. Bunlarda ada gezintimiz ve vapur sefamızın resimleri. 
Nerde bu kediler yok!.. Kaçtılar.

    İlk vapura binişim.



Bu rüzgar beni gıdıklıyor. Bu da eve dönüş sefamız.

2 yorum:

Bayram Kombesi dedi ki...

Cok guzel cikmis resimlerde MASAALLAH. Ilk ziyaretim bu blogunu ve guzel paylasimlarda bulusmak umudu ile izlemeye aliyorum, sevgiler.

defne naz dedi ki...

Hoşgeldin bloğumuza bayram kombesi.Teşekkür ederim. Malzeme güzel olunca resimlerde güzel çıkıyor :))
Kargaya yavrusu şahin gelirmiş.