30 Kasım 2010 Salı

Yırt yapıştır, kes yapıştır.

 Bunlar son zamanlarda yaptığımız yırtma yapıştırma etkinliklerimiz.Artık ben hiç müdahale etmeden kendisi yapıştırıyor. Tabi bu resimleri ben kesiyorum. Sonra bu resimlerin aynısını deftere çiziyorum ve ondan çizdiğim resimlerin üzerine yapıştırmasını istiyorum.Hemen hemen resimleri tam yerine oturtuyor. Sadece üçgenlerde sorun yaşıyor. Bir de resimleri yapıştırırken kenarı bile kıvrılsa ya da azıcık eğri olsa kaldırıp tekrar yapıştırıyor. Aslında bu hoşuma gidiyor. Uyduruk yapmaması yaptığı işe önem vermesi güzel diye düşünüyorum. Eğlenceli bir etkinlik bu ara çok takıldık bakalım kaç gün devam edecek.

4 yorum:

elvan dedi ki...

çok güzel :) defne pekçok konuda aşmış maşallah... el kabiliyetleri çok iyi derecede yaşına göre. duha'yla bu tip bir faaliyet yapmadık. deneyelim bakalım.

bu arada teşekkür ederim. pekçok farklı faaliyet öğrendim defne ve senin sayende. yavaş yavaş uygulayacağım. bakalım neler yapacak?..

defne naz dedi ki...

Bir şey değil Elvan'cığım. Ben Defne ile nasıl etkili vakit geçireceğim konusunda çok sıkıntı çekiyorum. O yüzden sürekli arayış içersindeyim. Uyduruk ta olsa birşeyler yapmaya çalışıyorum. Eminim sen daha da geliştirip daha iyi şeyler yapabilirisin.
Duha'nın da yapabileceğine emin olabilirsin. Tek yapman, gösteririken seni dikkatlice izlemesini sağla.

Çiğdem SEZER dedi ki...

Merhaba, ben de bu aralar kızımla neler yapabilirim diye epey düşünüyor ve araştırıyorum.

Bu etkinliğe bayıldım, eline sağlık. Çok şey öğreniyorum yazılarından, teşekkürler.

defne naz dedi ki...

Ben teşekkür ederim Çiğdem. Yaptığım şeylerin işe yaradığını görmek beni de sevindiriyor.
Her zaman beklerim...