10 Aralık 2010 Cuma

Yeni iki kitap daha...

Ormanda kaybolan Fırfır, hiç ummadığı anda ve hiç ummadığı birinden yardım alır ve evine kavuşur. Ancak kurtarıcısını da birinin kurtarması gerekir. Bu uafak tavşan bütün cesaretini toplar ve arakadışını kurtarmak için yola koyulur. Arkadaşı bir ayıdır. Hava soğumuştur ve bu ayı fırfırı evine ulaştımış fakat uykusu çok geldiği için soğukta uyuya kalmıştır. Fırfır da ayıyı kurtarır ve aralarında çok güzel bir dostluk gelişir.
Biz bu ara dostluğu öğrendik. En sevdiğimiz kitaplar arasında yerini aldı bile.Tavsiye ederim. İş bankası yayınlarından güzel bir hikaye.


Bu ise şu heryerde satılan minik cep kitaplarından. Daha önce Küçük Kurbi'yi almıştık. Şimdi bunu. Defne'yi bakıcısı bu kitapları okuyarak uyutuyormuş. Hikayeler biraz uzun galiba dinlerken uyuyakalıyormuş. Ben denedim ama beceremedim. Kitap bitti ama bizimki yine "sarıl mana sarıl mana" diye söylenince sarıldım ve uyudu. Tabi yanında bende uyuyakalarak.

2 yorum:

Seyhan dedi ki...

Cesur fırfır'ı bizde çok seviyoruz.Görselleri çok güzel sade, yalın.. İyi okumalar ..

defne naz dedi ki...

Teşekkür ederiz güzel bir hikaye. Sizede iy okumalar..