8 Ağustos 2011 Pazartesi

Biz bugün çok eğlendik

Geçen cumartesi üzerimde bilmediğim bir enerjiyle uyandım. Hafta sonu olmasına rağmen babmız yine çalışıyordu ve biz kızçeyle yine başbaşaydık. Uzun süreli tatil olunca da insan evde sıkılıyor tabi. Neyse ilk başta evde vakit geçirelim dedim. Derfnışla açtık müzikleri deli gibi dans ettik. Baktım bu enerji tüknemiyor. Hadi dışarı çıkalım dedim. Defne dünden razı zaten. Planımız otobüsle gidip oradan trene binmek , sonra  biraz gezinti  en sonda Defnenin en sevdiği şey park.
Defnoş sabırsızlıkla otobüs bekliyor.

Bir solukta hazırlandık çıktık evden. Bindik körüklü iett otbüsüne. O ne ses ya !Tıngır mıngır, hoplaya zıplaya uzunca bir süre gittik. Fakat Defne o sese rağmen kucağımda uyuya kaldı. Ben başladım şimdi inince ne yapacağım demeye. Derken inince gözlerini açtı hemde hiç mzırdanmadan evde olsa hep ağlayarak uayanır. "Anne tyene mi binicez şimdi "diye. Birden kendini alt geçitte buldu, şu içi çarşı gibi olanlardan. Etrafı bir inceleyişi var ki sormayın. Hem mutlu hem meraklı gözlerle bakıyor. Ardından tren istasyonuna geldik. Aslında amacımız Adapazarı ekspresine binmekti ama saatleri tutmayınca bende banliyö trenine bindirdim. İstasyona girdik ve ilk merak ettiği şey raylar oldu. Onlar bakarken tren geldi zaten bindik trene tabi çocuklu olunca yer verildi ve biz oturduk. Etrafı inceleyişi, sesleri dinlemesi, yüzündeki o garip gülümseme herşeye değerdi. O kada mutluydu ki ...

Tabi sonra geiznti ve park. Park ta şu elle çevrilen beşiklerden vardı( ilk resim). Kaçırırmıyız  bindi. Sonra da kocaman bir dondurma, meyveli yoğrut, çikolata, simit ne istediyse serbest.
  Babası almaya gelince ilk söylediği şey çok güzeldi. "Baba biz bugün çok eğlendik."