26 Kasım 2011 Cumartesi

Artık bu bücüre yatişemiyorum

        Büyüyüyen ve artık nerdeyse üç dediğimiz minik dev kız. Büyümüşte artık bir Suavi hayranı mı olmuş yoksa. En favori parçamız ise "Sende başını alıp git me ne olur?" Uzun zamandır bu parçayı dinlemiyorken, babası sana hangi şarkıyı açayım diye sormuş. Minik kızımız ise "suyu mu içtim ekmeğimi yedim aç" demiş. Açıkçası sözlerini bu kadar net hatırlaması bizi şaşırttı.Gerçekten bu parçayı baya zamandır dinlememiştik.İşin ilginç yanı biz eşimle ilk tanıştığımız yıllarda sadece suvai dinlerdik. Hatta her sevgilinin parçası olurya bizim ki de Suavi den Hasret Türküsüydü. Dinlemek için tık tık.
     Bu aralar zaten Defne  bizi inanılmaz şekilde şaşırtıyor. Sabah oyuncak konuşturuyoruz yine neyse ben bir oyuncağına merhaba diyorum. O cevap vermiyor. Sonra Defne " o artık sana pas vermiyor" demez mi?
Geçen gün küçülmüş bir kazağı vardı.En çok sevdiği kazğı diyebilirim. Yanıma geldi "anne bu aytık bana küçük oluyo bunu .......ya verelim mi ? O küçük o giysin. Ben şok durumdayım kii ne şok. Defne bize bile hiç birşeyini vermeyi bırakın elletmez bile.Daha aklıma gelmeyen neler neler.
        Daha önce de söylemiştim Defne şarkılara başka söz uydurmayı çok seviyor. Fakat bu ara uçtu. Çene hiç kapanmıyor artık direk kendi şarkılarını besteliyor. Etrafında gördüğü herşeye hem de herşeye. Hayal dünyası iananlımaz geniş sürekli senaryolar yazıp duruyor. Okulda da böyleymiş. Kitapların resimlerine bakarak hikayeler uyduruyormuş. Serbest etkinlik saatinde evciliği kurgulayıp diğer çocukları dahil ediyormuş. Ne anlattıklarına yetişebiliyorum ne de söylediği şarkılara. Kamera çekimi yapmaya çalışıyorum o zaman da doğal davranmıyor.  Acaba büyüyünca bu kız besteci falan mı olacak. Sezen Aksu2 :)))Şaka bir yana umarım bu yaratıcılığı hiç kaybolmaz.
   En şaşırdığımız şey artık mızmızlığının yavaş yavaş yok olması. Bir de artık anneciğim seni çok seviyorum diye gelip gelip sarılıp öpmesi.

   Galiba ben bu üç yaşındaki Defneyi daha çok seveceğim...
  

4 yorum:

Filiz dedi ki...

bu akşam beyza'ya bakıyorum, kendi kendime ne çabuk büyüdün, bak 7 yaşında oldun diyorum, sonra düşündüm en güzel yaşı 3 yaşıydı, her yaşı farklı güzel ama 3 yaş başka güzel annesi tadını çıkart ısır bol bol sev onu :) sizin suavinin şarkılarını sevdiğinizi biliyordur mutlaka, söylediği zamanda sizden aldığı tepkiler muhakkak ki mutlu ediyor onu :) kendi kendine oyun kurması, hikayeler anlatabilmesi, çok güzel birşey :) öpüyorum

Sevgi dedi ki...

mizik zevkine bayıldım.. ben de çok severim suavinin şarkısını..

İkiz Annesi dedi ki...

Büyüdükçe daha çok şaşırtıyorlar bizi.Benim benim fıstıklar da öyle zamanda öyle bir şey söylüyorlar ki şaşırıp kalıyorum:)

Deniz dedi ki...

O büyümüş de küçülmüşten bizde de var bi tane: ) Hem de adı ne biliyor musun
Defne Yaz