26 Aralık 2011 Pazartesi

Haftanın anne çocuk yemek etkinliği

     Bizi takip edenler bilir. Ben ve kızım mutfakta çok iyi vakit geçiriyoruz. Defne mutfakta bana yardım etmeyi çok seviyor. En önemlisi bir iş yapabildiğinde kendine olan özgüveni  artıyor. Bende bu güveni artırmak için elimden geleni yapıyorum. Üstelik eğlenceli de geçiyor. Ben iş taparken onu tv karşısına oturtmak zorunda da kalmıyorum. Aynı zamanda el becerileri de gelişmiş oluyor. En güzeli de onun minik tombiş elleriyle yapılmış yemekleri yemek oluyor. Her ne kadar yamuk yumuk olsa da onun ellerinden olunca daha lezzetli oluyor. 
Bloğumda haftanın anne çocuk yemek köşesini yapmaya karar verdim. Keşke şimdiye kadar yaptığımız yemekleri koysaydım. Neyse  bundan sonra her hafta buradayız. Sizde minik yavrularla berber hoş vakit geçirmek isterseniz. İşte size sigara böreği. Tarife gerek yok sanırım. Siz peyniri koyun onlar yuvarlasın.

5 yorum:

Filiz dedi ki...

ohh ellerine sağlık prensesin o ellerle yapılanlar tadından yenmez valla :)

maviye iz süren dedi ki...

ellerinize sağlık bu etkinlikleri biz de yapalım,
sevgiler

defne naz dedi ki...

filizciğim gerçekten onun elinden başka güzel oluyor.
Afiyet bal şeker olsun şimdiden Gülcenin annesi. Eminim yaparken de çok eğleneceksiniz.

İkiz Annesi dedi ki...

Ben de kızlarımla mutfağa girmeye bayılıyorum öyle büyük bir ciddiyetle çalışıyorlar ki mutfakta çokta eğlenceli oluyor:))

Haklısın o güzel ellerle yapılan yemekler ne de lezzetli olur:)

defne naz dedi ki...

Sizin için daha eğlenceli olur ikiz annesi. Sen daha şanslısın iki yardımcın var. Daha lezzetli yemekler ortaya çıkar eminim:)