1 Ocak 2012 Pazar

Bereket kuşlarımız


  Herkes yapar da ben dururmuyum. Bunlarda benim bereket kuşlarım. Blogla tanışmadan önce ( ismini vermek istemiyorum) bir mağzada gördüğüm bu kuşları daha sonra bloglarda ve internet üzerinden daha çok sevdim. Uzun zamandır yapmak istiyordum ama beceremem diye yapmamıştım. Galiba becerdim. Hemde eski yılın son saatlerinde. Kendi kendime yeni yıl hediyesi vermiş oldum. Mutfak camına astım çok güzel görünüyor.Ben çok sevdim. Eşim ve Defne de çok sevdi. Şimdi  sıra Defne için yapmakta...

6 yorum:

Filiz dedi ki...

Bu kuşları bende çok seviyorum, o malum magazaya her girdiğimde bir elliyorum, sonra neyse başka zaman diyorum :) ellerine sağlık daha renkli daha güzel görünüyorlar becerikli anne :)

yadigar olam dedi ki...

Bloglarda görüp, gaza gelip bizde yaptık dün akşam bir tane kuş. :) Neye benzer bilmiyorum devamı.Umarım keçeleri mahvetmem :)
Bizede bekleriz :)

defne naz dedi ki...

Teşekkr ederim filizciğim. Aslında benim becerikliliğimden değil inan yapımı çok kolay . Önemli olan malzeme...

defne naz dedi ki...

Eminim mahvetmezsiniz yadigar olamam. Bloğunuzu inceledim.Gayet marifetli bir annesiniz.

anne eli gibi dedi ki...

çok güzel olmuş bereket kuşlarınız emeğinize sağlık...

defne naz dedi ki...

Çok teşekkürler Anne eli değmiş gibi..