15 Mayıs 2012 Salı

Kızım isteyince

     Bay becerikliyi izleyipte bu şekilleri tanımayan var mı? Tarçınlı kurabiyem bloğunda küçük kızı Almina için yapmıştı annesi. O sırada Defne de bloğu bakarken gördü. Bana da ya bana da yap diye tutturdu. Zaten tam bir bay becerikli hastasıyız (bende).  Erteledim sürekli ama sonunda yaptık. Şimdi bay becerikli başlayınca hemen koşup şekilleri alıp eşlik ediyor.
       Bunlarda Kızçem için diktiğim sandalye minderleri. sürekli sulu boya yaptığı için sandalyelerimiz ve masamız çok kirlendi. Şimdilik böyle bir çözüm buldum. Ama şu siprey boyalarla boyamak istiyorum. Bakalım sıkıldığım bir ana saklıyorum.
    

Bu da minderimiz. Eski hali aşağıdaki gibiydi. Defne için bebekken dikmiştim. Çok seviyordum. Defne de seviyordu, ama bu sene Defnenin odasında balkon kapısından soğuk gelmesin diye önüne koymuştum. Bir baktık ki arkası küflenmiş. Yıkadım ama çıkmadı. Defne zaten tikli olunca küflü diye odasına bile sokturmadı. Ben de yenilemek zorunda kaldım. Yeni halini de seviyor şimdi. fotoğrafını zor çektirdi.



5 yorum:

Süreyya dedi ki...

Hepsi çok güzel olmuş,ellerinize sağlık :)

siyah kuğu dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım,defne çok şanslı, güle güle kullansın cicilerini,secgiler...

anne kaleminden dedi ki...

bu masa sandalyelerden herkeste olduğu gibi bizde de var. sprey boyayla boyanabilir mi acaba bizimkiler de çok yıprandılar boyandılar çünkü :) yastıklar süper olmuş elinize sağlık :)

thalassapolis dedi ki...

:) çok güzel olmuş sizin şekilleriniz de
minderlerde çok güzel elinize sağlık
Sevgiler

defne naz dedi ki...

çok teşekkür ederim Siyah kuğum ve Süreyyacığım.
Anne kaleminden bizimkilerde çok vasat durumda. artık ne olursa olsun boyamaya karar verdim. Ama ne tür bir boya kullanmalıyım bilemiyorum. Deneyince mutlaka yazarım.
Teşekkürler Alminanın annesi. Sizden kopya çektik :)) Hoşçakalın:)