16 Nisan 2014 Çarşamba

Minik prensesimiz geliyor

 
    Oy oy! Ne kadar uzun zaman olmuş bloğuma girmeyeli. Neyse artık buralardayım. Bu sene yeni bir misafirimiz var. Çok ama çok az kaldı 10 güncük. Evimize yeni prensesimiz geliyor. Artık hepimiz heyecanla onu bekliyoruz. Hazırlıklarımızı tamamladık. Bebek şekerlerini kendi ellerimle yaptım. Biraz uğraştım ama içime sindi. Umarım misafirlerimizde beğenir. Defne çok beğendi bana kapı süsü diye tutturunca ona da aynı kalıptan kapısına isimlik yaptım. Eee birazcık kıskançlık olacak tabii... Ben olsam bende kıskanırım beş yıldır tek prensesken bir anda hayatta en sevdiğin iki varlığı paylaşmaya başlayacaksın. Galiba biz bu alışma evresinde birazcık zorlanacak gibiyiz. Şimdilik gelip hadi kardeşim çabuk gel artık diye bekliyor ama  inşallah sonrası da şimdiki davranışları gibi olur.
  Yaşayacağız ve göreceğiz. Bizde iki çocuklular kervanına katılıyoruz. Defne gibi zor bir çocuktan sonra hala nasıl cesaret ettim bilmiyorum. Hele o kadar zaman sonra tekrar başa dönmek gözüm korkmuyor desem yalan olur. Neyse iyi düşünelim ki iyi olsun :))
Melek kızımıza melek bebek şekerlerimiz
 

Minik ablamıza kapı süsümüz
Bu da Defne'nin öğretmenine hediyemiz.

 


3 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Haber süper, hazırlaıklar süper... Sağlıkla gelsin bebecik, huzurla dolsun 4 kişilik yuvanız

defne naz dedi ki...

Çok teşekkür ederim Deli Annem, güzel dileklerin için amin diyorum:))

maviye iz süren dedi ki...

çok tebrik ederimm:))