13 Ekim 2010 Çarşamba

Anne kız hastayız

   Evet sonunda grip salgını beni de vurdu. Bu sene grip  olmadım deyip sevinirken al sana dedi ve şu anda her tarfım ağrıyor.
   Canım kızım sadece grip olsa iyi. Üstüne bir de çişini yapamıyor. Dr idrar yolu temiz dedi. Fakat idrar kültürü gelmeden kesin  bir şey diyemedi. dünden beri çişini yaparken öyle bir ağlıyor ki karşısına geçip bende ağlıyorum. Dün gece acile götürdük. Oradaki halimizi görmeniz lazımdı. Eşim bacaklarını tutuyor ,ben kollarını Dr da vajinasını temizleyip çişini yaptırmaya uğraşıyor.... Tam bir kabustu. Kukuşuna  küçük bir sonda takarak çişini yaptırdılar. Daha sondayı tam takmadan çişini yaptı da çok acı çekmedi. Bugün ise bakıcısnın dediğine göre hep üstüne yapmış tabi yaparken gene ağlayarak. Umarım çabuk iyleşir. Daha fazla acı çekmesin. 

3 yorum:

Berna dedi ki...

Çok geçmiş olsun :((( Üzüldüm... Umarım çabuk atlatırsınız...

füsfüs dedi ki...

filizcim geçmiş olsun, çok üzüldüm defneciğimin haline, umarım çaucak iyileşir. hiç kıyamıyorum bu miniklere ben

defne naz dedi ki...

Teşekkür ederim Füsun ve Berna. Umarım çabuk toparlar.