14 Aralık 2010 Salı

Duygusal kız

  Her zaman diyorum ya bizim ki çok duygusal bir çocuk diye. Size en son olayımızı anlatayım. Bilgisayarda bazı kavramları öğretmek için indirdiğim slaytlar var. Neyse bu slaytlardan birinde "üzgün mutlu" kavramı öğretiliyor. Bende açtım. Tabi açtım açmasına da bizim ki başladı birinci üzgünde dudak bükmeye, ikinci üzgün çıkınca da hüngür hüngür ağlamaya . Kapatayım diyorum kapattırmıyor. Hem izliyor hem ağlıyor. Hani şu türk filimlerini izleyipbir yandan izleyip  bir yandan da ağlayan kadınlar gibi. Defne de aynı o pozisyonda bilgisayarın karşısında... Güleyim mi ağlayayım mı şaşırıyorum.

4 yorum:

Deli Anne dedi ki...

ah canım ya:( üzülüyor insan bu kadar duygusal olduklarında da.. Selim de duygusaldır, yanlışlıkla üzücü bir olaya denk gelsin tüm afiyeti kaçıyor, gözleri doluyor.. bir de gururlu ağlamıyor da..

defne naz dedi ki...

Ya deli anne az önce yaptığım yoruma yazdığın cevabı okudum koptum ya. Yarın yine gelecek bu müfettiş selamını iletirim. adam beni psikatriye yollarsa bana bir iş bulursun artık.

Defne dedi ki...

Güzeller güzeli Defne!

Dilerim hayat onu hiç üzmesin ve sağlıklı, mutlu, şanslı nice yaşları olsun. Ve dee kocaman kocaman bukleleri (bu da bizim için. :)

defne naz dedi ki...

Teşekkür ederim defne.İnsanın birilerini görmeden sevmesi çok güzel. Öpüldünüz.