16 Aralık 2010 Perşembe

Üzgün- mutlu

    Ne zamandır Defne ile bir etkinlik yapamadık. Dün okuldan gelirken aklıma şu şık giyimli bayanların Resimlerinin olduğu ajanda geldi. Güzel bir kadın resmi ve kıyafetleri vardı. Defne büyüyünce yapar diye saklıyordum. Yapabilir diyerek çıkardım . Tabi kıyafetler fazla olduğu için yanına iki tane daha resim çizdim, sonra Defne de kıyafetlerini giydirdi.Sonra Şu ters etek giydirdği kız ve erkeği yapıştırdı. Baktım zevk alıyor, devam ettik. Bu geometrik şekillerden adam yapma fikri tamamen Defne'ye ait. Evdeki oyuncaklarından bu şekilleri bulup sürekli adam yapıyor. Bende bu işi kağıda döktüm. Şekilleri keser kesmez hemen yan yana koyup adam yapmaya başladı. Kağıt kesme hariç hiç bir şeye müdahale etmedim. İlk olarak üzgün adamı yaptı. sonra bu adam üzgün hadi bide mutlu yapalım deyince ikinci adam da ortaya çıktı. Şimdi odasına astık. Sürekli gidip adamları öpüyor. Valla beni bile bu kadar içten öpmüyor. Adamların yerinde olmak vardı.

Hiç yorum yok: