27 Aralık 2010 Pazartesi

Tel Aliler


         Aslında bu yazı tahtalarını alırken ne kadar faydası olabilir ki diye düşünmüştüm. Sonuçta aynı şeyleri kağıda da yapabilirdi. Zaten yararlı olsa bile almak için de erken diye düşündüm. Fakat Defne kuzenimde görünce ve markette rastalayınca aldık. Ama iyi ki almışız diyorum. Bu tahtalarda deflarca yazıyor, çiziyor, beğenmiyor silip tekrar yazıyor...
     Bir kaç ay önce aldığımızda kalemi tam olarak tutamıyordu. Şekilleri tam bastıramıyordu. Şimdi daha iyi. Ama asıl olan şey bizimkinin Tel Ali takıntısı. Sürekli bize çizdirdiği Tel Aliler resimde görüldüğü gibi artık kendisi tarafından çiziliyor. Bu Tel Alilerin yuvarlaklarını ben çiziyorum. Gerisi ondan. Aslında yuvarlak şeklini çiziyor fakat sürekli iç içe daireler şeklinde oluyor. O zaman yaptığı tel alileri beğenmiyor. O yüzden bize çizdiriyor.Birde bu Tel Aliler iki tane çiziliyor biri mutlu diğeri  üzgün olacakmış. En sonunda bu artık üçe çıktı. Yeni Tel Ali2miz de kızgın

2 yorum:

elif-kayra dedi ki...

Çocuklar içi çok eğlenceli

defne naz dedi ki...

Evet gerçekten eğlenceli Elif- kayra.